sv doelbewust
STARTPAGINA | Afdrukken |

Hartelijk welkom op onze website!

SV Doelbewust is gevestigd in het gemoedelijke Brabantse Oosteind (nabij Oosterhout) en bestaat sinds 1991. Naast een mooi clubhuis met gezellige kantine, beschikken wij over 4 indoor schietbanen, elk 25 meter lang. Op de schietbanen kan met handwapens (diverse kalibers) en geweren (tot kaliber .22) geschoten worden.

De schietsport, sportiviteit, wederzijds respect en gezelligheid staan bij ons hoog in het vaandel en zowel jong als oud, man als vrouw, is welkom.

Neemt u eens rustig een kijkje op onze website. In het menu treft u de diverse onderwerpen aan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op, wij staan u meer dan graag te woord!

Wij wensen u veel leesplezier en hopen u snel op onze vereniging te mogen verwelkomen.

Leden inlog

Wie is online